Nick Koopmans & Stijn Brepoels

Breko

Het begon allemaal toen Nick Koopmans en Stijn Brepoels uit Bilzen een tijdje geleden de supermarkt binnenwandelden. Aan de inkom hing een groot televisiescherm met reclame voor 1 kg gehakt. Ze vonden dit soort reclame zo onpraktisch dat ze erover begonnen te brainstormen. Uit deze brainstormsessies kwam uiteindelijk het concept Breko.

6 8
2

Gerichte reclame

Breko is een softwaresysteem dat geïnstalleerd kan worden in beveiligingscamera’s. Aan de hand van deze software kan de supermarkt meer te weten komen over het cliënteel, zoals leeftijd en geslacht. Ook kan men het koopgedrag van de consument analyseren en zo gerichte reclame tonen in de winkel. Nick en Stijn hebben dus mooi gekapt met de gehaktreclame!

9

Ontdek wat CityLife voor uw startup kan doen.

Deel deze pagina

En liken kan ook in één muisklik.

Ondernemend? Schrijf je in.

Maak kans op de prijzenpot

Inschrijven

Contacteer ons

Vragen over de wedstrijd?

info@18-28.be