Dennis Vangeneugden

Medianeut

Voor adverteerders gaat er een wereld open, en dat met dank aan Dennis Vangeneugden. Deze jongeman bedacht Medianeut, een platform voor realtimeadvertising. In eerste instantie ligt de focus op de horecasector. Horecazaken krijgen twee gratis tv-schermen, twee neutspiegels en een gratis wifi spot. De bedoeling is om advertenties in realtime op de schermen en spiegels te plaatsen. Realtime wil zeggen dat de advertenties elk moment aangepast of veranderd kunnen worden.

thumb
home

Alles is mogelijk

Het principe werkt als volgt: de adverteerder betaalt een vast bedrag per locatie en kan een jaar lang onbeperkt allerlei advertenties plaatsen. Alles is mogelijk: video’s, animaties, statische afbeeldingen,... Met andere woorden: een hele dynamische manier van communiceren met (potentiële) klanten. Door in realtime te communiceren kan de adverteerder supersnel inspelen op de actualiteit, bepaalde trends of andere campagnes. In de toekomst wil Dennis zich ook richten op de retail -en de professionele sector. Geen wonder dat hij zoveel neuten op zijn zang heeft!

Ontdek wat CityLife voor uw startup kan doen.

Deel deze pagina

En liken kan ook in één muisklik.

Ondernemend? Schrijf je in.

Maak kans op de prijzenpot

Inschrijven

Contacteer ons

Vragen over de wedstrijd?

info@18-28.be